Prekių grąžinimo taisyklės

Bendros nuostatos

Mūsų tikslas – užtikrinti, kad būtumėte patenkinti savo pirkiniu. Jeigu gavote brokuotą ar netinkamą prekę, mes pasirūpinsime situacijos išsprendimu.

Kadangi dauguma mūsų prekių yra kosmetikos, higienos ar maisto papildų kategorijos produktai, jų grąžinimas turi būti atliekamas laikantis griežtų higienos reikalavimų.


Grąžinimo galimybės

Pagal ES vartotojų teisių direktyvą, vartotojas turi teisę atsisakyti pirkimo per 14 dienų nuo prekės gavimo.

Tačiau ši teisė netaikoma šioms prekėms:

  • Atidarytoms ar naudotoms kosmetikos ir higienos prekėms (pvz. kremai, serumai, šampūnai ir pan.);

  • Maisto papildams, jeigu buvo pažeista pakuotė arba jie buvo atidaryti;

  • Prekėms, kurios dėl higienos ar sveikatos apsaugos priežasčių netinkamos grąžinti.

Jeigu prekė yra neatidaryta, nenaudota ir originalioje pakuotėje, galite ją grąžinti per 14 dienų nuo gavimo dienos.


Grąžinimo procedūra

Norėdami pradėti grąžinimo procesą:

  1. Susisiekite su mumis el. paštu lemananamai@gmail.com ir nurodykite užsakymo numerį bei grąžinimo priežastį.

  2. Gavę jūsų užklausą, pateiksime tikslias instrukcijas dėl grąžinimo (įskaitant grąžinimo adresą arba tiekėjo adresą).

  3. Grąžinama prekė turi būti išsiųsta registruotu siuntiniu. Siuntimo išlaidas (jei prekė nėra brokuota) dengia pirkėjas.


Brokuotos arba netinkamos prekės

Jeigu gavote brokuotą, sugadintą ar neatitinkančią aprašymo prekę, susisiekite su mumis per 14 dienų nuo gavimo – pateikite prekės nuotraukas ir užsakymo numerį.

Patvirtinus broką, pasiūlysime:

  • prekės pakeitimą nauja, arba

  • pilną pinigų grąžinimą.


Pinigų grąžinimo tvarka

  • Pinigai grąžinami per 5–10 darbo dienų po to, kai patvirtiname, kad prekė gauta ir atitinka grąžinimo sąlygas.

  • Grąžinimas atliekamas tuo pačiu mokėjimo būdu, kuriuo buvo atliktas pirkinys.


Išimtys

Mes pasiliekame teisę nepriimti grąžinimo, jeigu:

  • prekė buvo naudota arba pažeista dėl netinkamo naudojimo;

  • prekė nebegalima parduoti dėl higienos priežasčių;

  • pirkėjas neinformavo mūsų per nurodytą terminą.


Klausimai

Jeigu turite klausimų dėl grąžinimo ar kompensacijų, rašykite mums el. paštu: lemananamai@gmail.com